Call center KFC

You are hungry during the New Year later in 2009, but not do the actual preparation for the food, do not forget to number tel. 14022.


You are hungry during the New Year later in 2009, but not do the actual preparation for the food, do not forget to number tel. 14022.
Where KFC is ready to make their food product delivery to your place. KFC return to their Message Service Inter launching of the New Home Delivery with no tel. Call Center 14022, where the service is already included several major areas such as Bandung, Semarang, Yogyakarta and Surabaya and Jakarta.
Service between these can be used for 24 hours for 7 full days, when and where the only connection Gandhie Lie as the General Manager of Business Development of PT. Indonesia TBK fast.
Before launching the service by using the call centers, KFC has made this service through access to a number tel. each store, but do with the product call centers, convenience and speed, given the number of time for the better, customers can more easily order KFC products for 24 hours per full 7 days, except for service french fries and ice cream, plus Gandhi Lie.

Catering and delivery service manager, Israwan TS will continue this program in some other large cities in Indonesia, with expectations for next year this service can be enjoyed in all of Indonesia.

Besides the services, KFC also offers a number tel. Infoline 0807 with the facility. 167. 7777 and to further improve the quality of KFC provides services in the SMS nomot tel. 0812. 1000.5050 for the delivery of suggestions and criticisms


Anda sudah lapar pada saat Tahun Baru 2009 nanti, namun belum melakukan persiapan sedikitpun untuk menyajikan hidangan, jangan lupa untuk nomor telp. 14022.
Dimana KFC siap untuk melakukan pengantaran produk makanan mereka ke tempat anda. KFC kembali melakukan peluncuran Layanan Pesan Antar Baru Home Delivery dengan no telp. Call Center 14022, dimana layanan ini sudah mencakup beberapa wilayah besar seperti Bandung, Semarang, Yogyakarta, dan Surabaya dan Jakarta.
Layanan antar ini dapat digunakan selama 24 jam selama 7 hari penuh, kapan dan dimana saja sambung Gandhie Lie selaku General Manager Business Development PT. Fastfood Indonesia TBK.
Sebelum peluncuran Layanan antar dengan menggunakan call centre, KFC telah melakukan layanan ini melalui akses ke nomor telp. masing-masing store, namun dengan melakukan produk call center, kemudahan mengingat nomor dan kecepatan waktu untuk pengiriman semakin baik, customer dapat lebih mudah memesan produk-produk KFC selama 24 jam per 7 hari penuh, kecuali untuk layanan french fries dan ice cream, tambah Gandhi Lie.

Catering and delivery manager, Israwan TS akan melanjutkan program-program ini dibeberapa kota besar lainnya di Indonesia dengan harapan untuk tahun depan layanan ini sudah bisa dinikmati di seluruh Indonesia.

Disamping pelayanan antar, KFC juga menyediakan nomor telp. dengan fasilitas infoline 0807. 167. 7777 dan untuk lebih meningkatkan mutu pelayanan KFC menyediakan layanan SMS di nomot telp. 0812. 1000.5050 untuk penyampaian saran dan kritik

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar