Create With Nature Feel coral stone

Return to Main Menu

Create With Nature Feel coral stone

Creating a natural nuances and style of display can be realized with the tropical variety of elements, design terumatama material.
One of the components that you can create is the use of coral stone which is applied for both outdoors and in the home.

Consists of a diverse variety of shapes, sizes and colors. Coral stone menciptkan will design your home in nature. Select the type of coral stone in accordance with the form of your home.
There are several references that can be your choice.

Bathroom
Are capable of coral stone in the bathroom as a natural design. In addition to functioning as a foot massage on the beach, in the wet areas can be slippery on the floor.
By placing the coral stone on the area around the shower and toilet. But you need to know, that the soap water and sewage that flows through the gap new coral will need to get attention to be cleaned.

Parks
Dapt coral stone used to design the garden, well placed on the terrace and in the home. To beautify the garden view, you can put the type of plants that are presented through the pot-pot at the top of the coral stone.

Wall
Coral stone in the place other than at the bottom, dapt also be a decoration on the walls, placed in a way. Penempelan of art will create a natural feel of the beautiful. By placing the stone on the coral around the bottom of the wall is also able to keep rain water percikkan attached to the wall and create a more durable paint.

Dalam program ini tersedia dana dengan jumlah tak terbatas yang berasal dari ribuan sumber sehingga memungkinan bagi siapa saja untuk mendaftar dan berpeluang mendapatkan dana hibah, tanpa syarat!
Gabung Disini

Ciptakan Nuansa Alam Dengan Batu Koral

Menciptakan rumah yang bernuansa alam dan menampilkan gaya tropis dapat diwujudkan dengan berbagai elemen, terumatama design material.
Salah satu komponen yang dapat anda ciptakan adalah penggunaan batu koral yang diaplikasikan baik untuk luar rumah maupun di dalam rumah.

Terdiri dari bermacam-macam aneka bentuk, ukuran dan warna. Batu koral akan menciptkan design alam pada rumah anda. Pilih jenis batu koral yang sesuai dengan bentuk rumah anda.
Ada beberapa acuan yang dapat menjadi pilihan anda.

Kamar Mandi
Batu koral mampu dihadirkan dalam kamar mandi sebagai design alam. Selain berfungsi sebagai pijat refleksi pada kaki, pada daerah basah dapat mengurangi licin pada lantai.
Dengan meletakkan batu koral pada areal shower dan sekitar kloset. Namun perlu anda ketahui, bahwa air sabun dan kotoran yang mengalir melalui sela baru koral perlu mendapatkan perhatian untuk dibersihkan.

Taman
Batu koral dapt digunakan untuk design taman, baik diletakkan pada teras dan dalam rumah. Untuk mempercantik tampilan taman, anda dapat meletakkan jenis tanaman yang dihadirkan lewat pot-pot dibagian atas batu koral.

Dinding
Batu koral selain di letakkan pada bagian bawah, dapt juga menjadi hiasan pada dinding dengan cara ditempelkan. Penempelan yang penuh seni akan menciptakan nuansa alam yang indah. Dengan meletakkan batu koral pada sekitar bagian bawah dinding juga mampu menjaga percikkan air hujan yang menempel pada dinding dan membuat cat lebih awet.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar