Creating the Room Bathroom Safe

Return to Main Menu

Creating the Room Bathroom Safe

A bathroom sometimes lupt of your attention. Despite the time you spend in the bathroom a little more room than the others, such as sleeping space, play space children, and joint space. There are a few tips you should know if you want to create a safe bathroom.

- For children and elderly parents, it is advisable not to lock the bathroom, simply tighten the bathroom door would be better to prevent things that are not desired.

- Set the temperature of the water heater (water heater) in the temperature being the temperature.

- Bath tub Bersihkna of the remaining soap and shampoo, it is advisable to make a bath if I still have space remaining. If you do not have enough space, you can use a shower or a shower the water fountain.

- To the floor is always wet and slippery, provide benches, a plastic chair to sit down with a strong rubber or add material that does not make a foot stool to become slippery.

- Designing a bathroom door that opens to the outside position, if the bathroom door in the pole position in the open in, there is a possibility when the accident happened in the bathroom, it will pinch the victim and also prevents you to enter in to help victims. Other options you can use a door that can be shifted.

- Placing a bar of soap at the end of the drainage, so water droplets soap can flow directly to the disposal pit.

- Change with the tap water system that is easy to open close off rather than using a crane to play.

- Adjust the length of hose with a shower the size of your bathroom.

Menciptakan Ruangan Kamar Mandi Yang Aman

Sebuah kamar mandi terkadang lupt dari perhatian anda. Walau waktu yang anda habiskan dalam kamar mandi lebih sedikit dibandingkan dengan ruangan lain, seperti ruang tidur, ruang bermain anak-anak, maupun ruang bersama. Ada beberapa tips yang harus anda tahu jika ingin menciptakan kamar mandi yang aman.

- Untuk anak-anak dan orang tua lanjut usia, disarankan untuk tidak mengunci kamar mandi, cukup dengan merapatkan pintu kamar mandi akan lebih baik untuk mencegah hal-hal yang tidak diinginkan.

- Mengatur suhu pemanas air (water heater) pada suhu temperatur sedang.

- Bersihkna Bath tub dari sisa sabun dan shampo, disarankan untuk membuat bak mandi jika masih ada ruang yang tersisa. Jika tidak memiliki ruang yang cukup, dapat menggunakan shower atau pancuran air kran.

- Untuk lantai yang selalu licin dan basah, sediakan bangku, kursi plastik yang kuat untuk duduk dengan menambahkan karet atau bahan yang tidak membuat kaki bangku menjadi licin.

- Merancang pintu kamar mandi yang terbuka ke posisi luar, jika pintu kamar mandi di rancang di posisi terbuka ke dalam, ada kemungkinan bila terjadi kecelakaan dalam kamar mandi, akan menjepit korban dan juga menghalangi anda untuk masuk ke dalam untuk menolong korban. Pilihan lain dapat menggunakan pintu yang dapat bergeser.

- Menempatkan sabun di posisi akhir pembuangan air, sehingga tetesan air sabun dapat mengalir langsung ke lubang pembuangan.

- Menganti kran air dengan menggunakan sistem buka tutup yang mudah dimatikan daripada menggunakan kran yang diputar.

- Menyesuaikan panjang selang shower dengan ukuran kamar mandi anda.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tidak ada komentar:

Posting Komentar